dimarts, 21 de juny del 2011

Sentit a la sala de professors

“-Mira, un altre que ho té tot suspès...
-Sí, i té mèrit. Perquè suspendre-ho tot és més difícil que aprovar-ho tot.”

Certíssim. L’ensenyament secundari obligatori (ESO) està dissenyat perquè un cove de carbasses costi més d’omplir que un d’aprovats. Els aprovats vénen d’ofici, com si diguéssim. Fer amàs d’insuficients, en canvi, demana força de voluntat, sagacitat estratègica i, a més a més, una determinació de ferro.

¿Quan ho acabarem, això?

3 comentaris:

Clidice ha dit...

Doncs si que té mèrit, jo m'ho vaig proposar un parell d'anys quan feia el BUP i ni així me'n vaig sortir :(

;)

miquel ha dit...

Em sembla que la O d'ESO vol dir obligatori. Sempre hi ha hagut gent que no accepta les imposicions, sobretot els adolescents.

Anònim ha dit...

"Aquest nen només estudia, quasi no surt i ho aprova tot. Deu patir alguna patologia, no és normal".

"Si el suspenem li trencarem la vida".

etc.