dimecres, 18 de març del 2009

3a Nit de la Poesia a Premià de Dalt

S’acosta la 3a Nit de Poesia que el grup P de Poesia organitza a Premià de Dalt des de fa tres anys. La cosa serà el divendres 27 de març, a les 20:30h, a l’església de Sant Pere (al nucli antic del poble, tocant a l’Ajuntament). Enguany els poetes que recitaran els seus versos seran Carles Miralles, Miquel Desclot i Susanna Rafart, amb l’acompanyament musical de Marcelo Mercadante i Gustavo Battaglia. Tot plegat, alta qualitat acreditada.

Cal felicitar P de Poesia per la tria dels rapsodes i per la consolidació de la iniciativa. El 2007, els poetes convidats van ser Ester Formosa, Feliu Formosa, Gemma Gorga, David Jou i Francesc Parcerisas –una gentada. El 2008 hom va reduir a tres el nombre de participants, que van ser Cèlia Sànchez-Mústich, Perejaume i Àlex Susanna. Un tríedre que permet valorar millor l’obra dels poetes i que es manté en aquesta 3a edició.

I en acabat, si voleu, podem sopar junts. Els organitzadors han acordat amb el restaurant del Sindicat Agrari un menú que serviran a tots els qui prèviament els hagin avisat. Cal trucar al tel. 93 752 31 42. Servidor no hi faltarà.

4 comentaris:

Ricard Garcia ha dit...

Òndia, molt bé aquest programa. Encara no sé si podré, però m'agradaria molt ser-hi.
A més, em faria molta il·lusió escoltar el Carles Miralles. Les seves lliçons són una de les coses bones que em vaig endur de la Universitat.

Joan Calsapeu ha dit...

La poesia de Carles Miralles és d'una solidesa extraordinària. Quan un SAVI com ell es digna de fer poesia, ennobleix una cultura sencera -la catalana, en aquest cas. A mi també em fa molta il·lusió escoltar-lo.

Anima't, home, que tenim un sopar pendent, tu i jo!

Anònim ha dit...

Hola Ricard, no tinc el gust de coneixe't. Gràcies per lloar el programa. Malgrat que sóc un dels organitzadors de la Nit de la Poesia et puc dir que procurem fer les coses bé, tant en la forma com en el contingut. Els qui han vingut els anys anteriors, tant a recitar com a escoltar, ho saben. Ens agradaria molt que hi vinguessis com ho farà en Joan que, val a dir-ho, li cau més a prop. Si teniu un sopar pendent podeu matar dos pardals d'un tret i, a la vegada, compartir taula amb en Carles Miralles. Paraula que me n'encarrego.

A reveure i gràcies a tots dos!

Ricard Garcia ha dit...

Em temptes molt, Marcel, però fins el mateix divendres no sabré si hi podré venir a Premià. De moment, però, he volgut col·laborar amb vosaltres fent difusió de la 3a Nit de Poesia: he penjat un enllaç directe a la vostra web des de Castells de Cartes. Salutacions!